Rene Magritte

Bu Bir Pipo Değildir

Hayır hayır, Foucault’dan ya da postmodernist bir felsefeden bahsetmeyeceğim. Belki Rene Magritte’ten bahsedebilirdim; fakat bunu yazma sebebim o da değil. Çok daha basit ve naif bir düşünce var burada: Pipo alacağım!

Başlangıç için ortalama kalitede bir şeyler düşünüyorum; fakat tütünden taviz vermeyeceğim sanırım. Zaten keyfi bir adam olduğum için ve ara ara kullanacağımdan yüksek kalitede olanlarından da alabilirim aslında. Kararsızım galiba…

Sigarayla arası hiç olmayan hatta hayatında hiç sigara (Sadece bildiğimiz sigara!) kullanmamış biri olmama rağmen uzun süredir aklımdaydı; fakat düzgün bir şey alacak maddi güce sahip değildim. Neyse ki şimdilerde bir şekilde para biriktirme ihtimalim mevcut. Eh bunu değerlendirmeli tabi ki!

Ayrıca, bugünkü kararlılığım sonucunda cuma günü Latince öğrenmeye ilk adımımı atıyorum.

Quidquid Latine dictum sit altum sonatur. Volo discere latine!

